Kategoria: zakupy online
Cropp online to sklep specjalizujący się w modzie ulicznej. Sprawdź informacje na temat Cropp zakupy online oraz Cropp zwroty online w sklepie stacjonarnym.
Cropp sklep online to polska sieć sklepów odzieżowych należących do spółki LPP S.A. Spółka swoją główną siedzibę posiada w Gdańsku, a należą do niej jeszcze takie marki jak Reserved, House, Mohito i Sinsay. Cropp sklep online specjalizuje się w szeroko pojętej modzie ulicznej, ułatwiając klientom kreację własnego stylu. Oprócz odzieży dostępna jest również gama akcesoriów i butów. Swój pierwszy sklep firma otworzyła w marcu 2004 roku ze starą nazwą Cropp Town.
W momencie, gdy zamówione produkty nie spełniają oczekiwań można je bezpłatnie zwrócić do sklepu Cropp online. Zwrotu można dokonać w ciągu 365 od daty sprzedaży. Natomiast towar musi być w idealnym stanie, to znaczy, że nie może mieć znamion użytkowania oraz musi posiadać oryginalne etykiety. W e-sklepie Cropp online istnieją dwa sposoby zwrotu produktów. Paczkę można nadać w odpowiednim punkcie, lub za pomocą kurieria DPD. Aby dokonać zwrotu w wybranym punkcie, może być nim Żabka, Orlen lub kiosk Ruchu, należy w pierwszej kolejności wejść na stronę DHL i wypełnić potrzebne dane, po czym wygenerować etykietą zwrotną. Informację o tym jak wypełnić formularz do wygenerowania etykiety zwrotnej znajdują się na oficjalnej stronie Cropp sklep online. Następnie należy spakować produkt do oryginalnego lub wybranego opakowania, nakleić wygenerowaną etykietę, a później zanieść paczkę do wybranego punktu. Drugim sposobem zwrotu produktu na Cropp Online sklep jest zamówienie darmowego kuriera. W tym przypadku wymaganym jest wypełnienie i przesłanie formularza zwrotu elektronicznie na stronie internetowej oraz spakowanie produktu i czekanie do momentu, aż odbierze ją kurier.
Najprostszą metodą zwrotu produktu jest wykonanie go przy pomocy sklepu stacjonarnego. Wystarczy zanieść produkt do najbliższego salonu Cropp z wydrukowanym lub mobilnym dowodem zakupu. Cropp sklep online na swojej stronie internetowej zaznacza, by oddawany produkt nie był niepotrzebnie zapakowany, a żeby przekazany był luzem dla sprzedawcy.
W razie napotkania wad produktu należy złożyć reklamację w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Można tego dokonać na dwa sposoby. Pierwszym sposobem jest dostarczenie do stacjonarnego sklepu Cropp online produktu wraz z dowodem zakupu. Drugą metodą jest oddanie produktu, do reklamacji wypełniając formularz dostępy na profilu klienta. Produkt należy spakować i odesłać z góry opłaconą przesyłką na adres podany na stronie internetowej Cropp Online Sklep.
Liczba wyświetleń: 813