Kategoria: zakupy online
Jak kupować w sklepie Mihoto online? Internetowy sklep Mohito online reklamacje, zwroty, karta podarunkowa. Mohito online wyprzedaż dla klientów.
Internetowy Mohito online sklep stara się, aby cały proces wykonywania zakupów przez klienta był jak najbardziej intuicyjny, a także przyjazny. Dokonanie zakupów w Mohito online jest bardzo proste oraz wygodne dla każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta. Jak kupować w sklepie Mohito online? Pierwszy krokiem jest wybór produktu. Produkty, które interesują klienta, można wyszukać za pomocą wyboru kategorii lub wpisując odpowiednią frazę w oknie wyszukiwarki. Warto wiedzieć, że w kategorii „coming soon” można znaleźć produkty, które nie są jeszcze dostępne. Klient można otrzymać powiadomienie o ich dostępności za pośrednictwem poczty elektronicznej. Aby to było możliwe, trzeba zapisać się, podając swój adres e-mail.
Kolejnym krokiem jest dodanie wybranego produktu do koszyka w sklepie Mohito online. Klienci mogą to zrealizować, będąc na stronie produktu oraz w widoku ze szczegółowymi informacjami na temat danego produktu. Po wybraniu odpowiedniego rozmiaru klient może dodać wybrany przedmiot do koszyka. Należy pamiętać, że w koszyku może pojawić się wyłącznie produkt, którego rozmiar jest dostępny. W przypadku niedostępności klient otrzyma powiadanie, kiedy pojawi się on do sprzedaży. Użytkownik będący na stronie produktu może sprawdzić dostępność rozmiaru, który go interesuje. Po dodaniu do koszyka produktu, w prawym górnym rogi można ujrzeć podgląd koszyka, do którego zostały dodane trzy ostatnie produkty. Następnie można zrealizować zamówienie, przechodząc do pełnego widoku koszyka.
Aby dokonać zakupów w Mohito online, należy posiadać konto w serwisie, dlatego klient powinien dokonać rejestracji. Można to zrealizować, wypełniając specjalny formularz rejestracyjny. Jeśli użytkownik już posiada konto, wystarczy się wyłącznie zalogować. Interesant ma prawo do wyboru sposobu dostawy, a także metody płatności. Jeśli wszystko się zgadza, można zrealizować płatność, Na koniec po złożeniu zamówienia klient dostanie potwierdzenie.
Jeśli zamówione produkty nie spełniają oczekiwań klienta, powinien on pamiętać, że w Mohito online zwroty są jak najbardziej możliwe do zrealizowania. Czas na wykonanie zwrotu wynosi trzydzieści dni roboczych, które liczone są od daty otrzymania zamówienia. Ważne jest to, aby zwracany towar nie posiadać żadnych znamion użytkowania. Musi być on również oryginalnie ometkowany. Istnieje możliwość zwrotu w Mohito online przez paczkomaty Inspost. Aby to zrealizować, należy kliknąć „zwrot” oraz wybrać opcję „zwrot przez paczkomat”. Następnym krokiem jest wypełnienie przez klienta formularzu zwrotu. Po jego wypełnienie klientowi pokaże się kod zwrotu. Będzie on niezbędny do nadania paczki w paczkomacie. Należy pamiętać, że kod jest ważny jedynie przez czternaście dni. Zakupiony towar trzeba zapakować do paczki, a także dołączyć fakturę lub kartkę z ręcznie odnotowanym numerem zamówienie. W przypadku gdy paczka jest zwracana w oryginalnym opakowaniu, klient powinien pamiętać o tym, aby usunąć starą etykietę adresową.
Produkty z Mohito online można zwrócić także, wybierając opcję kurier DPD. W celu zrealizowania tego należy zapakować produkty do kartonu oraz dołączyć fakturę, która znajduje się w panelu klienta. Przy dokonywaniu zwrotu w Mohito online ważne jest to, aby odebrać od kuriera potwierdzenie nadania przesyłki oraz zachować je do momentu rozliczenia zwrotu. Jeśli klient zrealizował płatność poprzez Blik, PayU, czy PayPal, to kwita zostanie automatycznie zwrócona na konto, z którego została dokonana płatność za zakupy. W przypadku chęci zwrotu kilku zamówień nie ma konieczności wysyłania ich osobno. Produkty z kilku zamówień interesant może zwrócić w jednej paczce.
W sklepie Mohito reklamacja online jest bardzo łatwa do zrealizowania. Jeśli klient chce, aby kurier za darmowy odebrać towar, który nie spełnia oczekiwać, należy wypełnić formularz reklamacyjny, który można znaleźć po rozwinięciu szczegółów danego zamówienia. Wszystkie informacje znajdują się pod przyciskiem „reklamacja”. Wadliwy towar należy zapakować do paczki oraz dołączyć fakturę, którą można znaleźć w panelu klienta oraz w załączniku. Warto wiedzieć, że kurier będzie posiadał gotową etykietę adresową, która jest przeznaczona do naklejenia na paczkę. Paczkę, która została opłacona z góry, można wysłać samodzielnie na adres, który znajduje się na głównej tronie internetowej sklepu Mohito online.
W Mohito online wyprzedaż jest to moment promocyjnych akcji. W czasie wyprzedaży mogą niestety pojawiać się drobne problemy techniczne, które sprawiają, że może zostać utrudniony kontakt z infolinią. Należy pamiętać, że produkty z nowej kolekcji mają taką samą cenę w sklepie internetowym oraz stacjonarnym. Tuż przed wyprzedażą w Mohito online ceny nie są zawyżane. Wszystkie metki są drukowane długo przed wprowadzeniem do sklepu produktu. Przyczyny zmiany cen są różne. Mogą być one zmieniane ze względów ekonomicznych takich jak zmiana kursu walut czy koszty transportu. Podczas wprowadzania cen promocyjnych w Mohito online sklep jest odwiedzany przez bardzo dużą ilość klientów jednocześnie. Może to spowodować spowolnienie strony. Wszystkie niedogodności są jednak na bieżąco naprawiane.
Liczba wyświetleń: 467