House online

House online


Kategoria: zakupy online

Co oferuje sklep House online? Internetowy sklep House online reklamacje, zwroty, metody płatności. Jak zrealizować reklamacje w sklepie House online?

House online

House sklep online 

Marka House jest w szczególności kierowana do młodych osób, które cenią sobie przede wszystkim relacje z grupą oraz spędzanie czasu w przyjemniej atmosferze. House sklep online oferuje również towary dla osób, dla których źródłem inspiracji jest muzyka. Internetowy sklep House online to doskonała opcja dla osób, które nie mogą udać się w danym momencie do sklepu stacjonarnego, lub po prostu wolą realizować zakupy drogą elektroniczną. 

House online reklamacje

W sytuacji, gdy zakupiony towar przez klienta okazał się nietrafiony, może on dokonać reklamacji. Oferowane przez House online reklamacje mogą zostać bardzo łatwo zrealizowane przez klientów. Aby dokonać reklamacji w sklepie House online, należy przygotować produkt oraz dowód, który pozwoli na potwierdzenie zrealizowanych zakupów. Dowodem zakupu może być na przykład faktura, którą klient otrzymał w mailu. Można ją również pobrać z profilu klienta w zakładce „Moje zamówienia”.

Kolejnym krokiem, aby zrealizować reklamacje w sklepie House online, jest wypełnienie formularza, który znajduje się w profilu klienta. Następnie obowiązkowo trzeba spakować produkty oraz odesłać je przesyłką z góry opłaconą. Adres odsyłania towarów jest dostępny na głównej stronie internetowej sklepu House online. Po otrzymaniu przez sklep paczki, w ciągu czternastu dni zostanie rozpatrzona reklamacja oraz odesłana odpowiedź zwrotna. W sytuacji, gdy reklamacja House online nie zostanie uznana, klient otrzyma zwrot należności za zakupiony towar na konto bankowe lub kartę. 

House online

Warto wiedzieć, że po dokonaniu zakupu w sklepie House online istnieje możliwość anulowania zamówienia poprzez wypełnienie formularza online. Zmianę zamówienia lub jego całkowite anulowanie, klient może zrealizować w ciągu piętnastu minut od złożenia zamówienia. Gdy ten czas upłynie, nie istnieje możliwość anulowania zamówienia. Produkty zakupione w sklepie House online można zwracać również stacjonarnie. 

Należy pamiętać, że towary z nowej kolekcji House online mają taki sam cennik w sklepach stacjonarnych oraz internetowym. Mogą pojawić się jednak rozbieżności w przypadku promocji oraz okresów wyprzedaży. W takiej sytuacji ceny poszczególnych produktów w sklepie online oraz salonach stacjonarnych mogą się różnić. 


Liczba wyświetleń: 240